lördag 23 oktober 2010

Klubb Mästerskap

...SJUKT BRA :D
Min häst var UNDERBAR idag, och skit duktig!

70cm: Clear Round. Var jättestressig från början och skulle bara springa, onödigt stress bara :P Slängde sig från infångarna 2 gånger annars kändes han rätt bra =)

LC (80cm): Gick sjukt bra hela tiden, pigg och bra kontrollbar.. Fick till lite genvägar och han hoppade fint och bra! :D Felfri grund och omhoppning! :D

Placeringar: Från början var jag Etta i både KM för Lektionsponny och för klassen. Men sen så kom Seketariatet fram till Att Jaqueline var typ nån hundradel snabbare i grunden (?) Eller hur det nu blir ^^ Så hon vann klassen och jag kom efter så vann jag KM för lektionsponny...

Känns lite skrytig, men menar inge så ^^ Bara så sjuukt jävla glad!! :D <33

DuttiPonis <3 MIN FINA PONNY <3 bilder kommer sen ;D

Inga kommentarer: