onsdag 14 april 2010

Sry (a)

Vet att det är super tomt med nya inlägg, men nu ni, nu har jag tid igen ;D

Igår så kom Dino älskling! <3 tog dirrbuss dit till Sara å så.
Sara.. Får jag rida Renown någon dag? (a) :')))) <33 Saknar Kiara, Grace och Pricken!! <333 Bus vill Ina ha! Ina ÄLSKAR Bus Massor :'D

Idag red jag, vi hoppade och jag va VÄRDELÖS "/ tycker synd om hästen jag red.. från och med NU så ska jag äta mer än vad jag någonsin gjort innan varje gång jag ska rida.. Jadu.. Min carro knäppte kort som jag hoppas få snart ^^Så ska ni få se på Ina&Bus... Hör ni inte namnen, 3 bokstäver som säger samma sak! <33 8)

3 kommentarer:

Sara Catharina Sanderfors sa...

De får du säkert, kanske rider honom imorgon, men i helgen.. Inte Dino.. Dion! =) (dionysos sacc) Du får komma och mocka åt honom för han är inte rolig! När slutar du skolan imorgon då?

Ina sa...

A :') På lördag iaf, kan ske jag ska till Gävle ^^ Men kanske inte, fredag och söndag är jag helt ledig ;)

Kan jag väl :P Skutar vid två i morgon :')))

Sara Catharina Sanderfors sa...

Om ja inte jobbar kan vi åka direkt efter att du har ätit och så kan du ta me dig kläderna till ärk!