söndag 28 mars 2010

Återigen... Tårar

Ger upp hoppet som "sköthäst" snart... Kan hända, att om jag får chansen... EN till.. Ingen mer! Punkt, så är det bara... Jag ska tvinga min kära mor, opc få tillåtelse till Foderhäst! Sara, du är bara så bäst! För er som undrar, så ska bästa Sara (om jag då får godkännande av min mamma) så ska bästa Sara hjälpa mig hitta foderponny! :') Som då INGEN kan ta ifrån mig! <3 Eller jo, dess ägare-.-'... Men! Min mamma tycker det kostar massor att ha häst, jo vars, det gör ju det... Men man kan väl kolla hur mycket som det kostar i månaden. :) Kan ju försöka få min mamma ge det en ärlig chans, att sätta sig vid bordet och gå igenom allt! Aja, för er som undrar, så är jag NÄSTAN helt frisk och kommer till skolan i morgon! :) Saknat min Carro! <33 Aja, men jag va till Renown idag iaf :) blodiga lilla ponnyyn då! Stackar´n "/ Borstade och promenerade honom lite :)

Jag saknar min ponnyGrace!<33

2 kommentarer:

Sara Catharina Sanderfors sa...

Snutt, de ordnar sig! Om jag kunde skulle jag köpa en ponny åt dig.. Gråt inga tårar, le och tänk hur dum han är! ;) tror han ska fixa de här utan oss.. =P

Ina sa...

Aww, va snäll du är! :)<3 Ja, han kan ju i alla fall behöva åtminstonde ett lycka till XD <3