söndag 5 december 2010

SPT

Nu kommer vi till dom här jävla anonyma igen. Varför står du inte för att din häst går bättre på det? Det är ju ingen fara att säga hur du uppfattar saker och ting.

Anonym sa...

säg inte att tvåelade är dåliga för att de viker upp i gommen på hästar, det beror helt på hur hästen ser ut i munnen och de kan tredelade också göra. på min häst funkar tvådelade bäst. så jag har två olika tvådelade, ett vanligt och ett smalare i sötmalm. och ett tredelat i sötmalm och ett tredelat med D ringar och kopparrulle på. men de tvådelade går han bäst på.


Jag svarar:

Jag tycker det. Jag står för det. Att stå för det tycker jag är bättre än att vara anonym iallafall.

Ha det så bra! /I

1 kommentar:

Anonym sa...

men hur kan du tycka nått som är fel? säg ist att de trycker upp i gommen på din ponny eftersom han uppenbarligen inte funkar på de?