lördag 11 december 2010

Robin, nej Kevin, nej. Jo Robin.

Hejsan hejsan!
Galet proppfull och stressig dag! Var i stallet redan nio halv tio i morse. Tur det kan jag säga. Var fullt upp hela tiden, vårat första nummer var ett Idol nummer. Jag var Peter Jihde, Asta var Bagge, Linnea var Laila och Felix Andreas. Vi hade två duett nummer, Frida och Moa var Kevin Borg och Anna Bergendahl. Sen var det vinnarna av kvällens Idol, Stina och Emma som var Alice Svensson och Robin Bengtsson. Det var sjukt mkt folk och jag skulle prata massa, och glömde hela tiden vem som var Robin och vem som var Kevin, så jag sa fel hela tiden xD HAHAAHA.

Andra numret vi gjorde var en stafett Hoppning, Linnea och Felix var poliser och jag och Moa var tjuvar. vi skulle hoppa en liten bana ett klassiskt "liggande "s"" Så skulle vi ta ett äpple i vatten och sen en sockerbit i mjöl. Vi hade sjukt roligt. Men när Moa hoppade klart och vi skulle byta fick Fonzie ryck och hoppade till så Moa ramlade av. :(
Vi vann för Felix var inte lika bra som vi var på att ta upp äpplet ^^)

Sen hade vi Lucia tåg, jag var tomtis. :)


Ni som var där och såg, vad tyckte ni? :)

Pusss/I

Inga kommentarer: