lördag 4 december 2010

Allmänt om dagen.

Hejsan hejsan bloggläsare! :)
Tänkte höra om det var någonting speciellt som ni ville läsa om eller om ni hade någonting att tycka till om! :)
Sen tänkte jag höra om någon skulle vilja göra header till mig och kanske någon bakrund? :) (Bakrunden görs bara med ngt mönster med ca 3.000x10.000pxl ^^)

Idag så har jag vart i stallet i stort sett hela dagen. Kom dit vid ett och repade till Lucia-showen som är den 11dec klockan 13.00 på klubben, tycker att alla ska komma! :) Gick bra, kul hade vi iallafall. Sen åkte jag med Asta till Centrum och väntade på bussen ett bra tag, så sjukt kallt! Höhö. Men men, ha det så himla bra!
/I

Pssst, jag är nära ett stövelköp nu tror jag, ska prova stövlar någon gång de kommande månaderna in Uppsala.

Inga kommentarer: