tisdag 9 november 2010

T_Ä_V_L_I_N_G

V I N N I N T E R N E T H J Ä L P !

Ett samarbete mellan Ina Bergström - IniiPini.blogspot.com & PlayLoveLearn.s

LÄS OM TÄVLINGEN UNDER KATEGORIN "TÄVLINGAR" DU HITTAR UPPE UNDER HEADERN










Det du ska göra för att vara med:

Komentera i detta inlägg:

-Vad du behöver hjälp med.

-Varför just du ska vinna

- Ladda upp bilden och texten längst ner i detta inlägg, på din blogg, bdb hemsida eller d.y.l.

- Skriva vart du laddat upp bilden.

-Hur man kan nå dig, hotmail, bdb eller d.y.l.

Denna bild och textska laddas upp:

Jag är med och tävlar om Internethjälp från PlayLoveLearn.se / Mirakelbarn@BDB hos IniiPini.blogspot.com/

Läs mer om hur du ska göra på http://IniiPini.blogspot.com


3 kommentarer:

Julia Samuelsson sa...

Jo nu är det såhär att min häst blir väldigt hetsig vid hoppning då hon tycker det är väldigt kul. Men jag gillar inte riktigt att hoppa då jag är lite rädd efter en massa olyckor. Men jag vill så gärna kunna hoppa henne eftersom hon tycker det är så kul. Hur ska jag göra för att känna mig säkrare och vad kan jag göra för att kanske få henne lite lugnare?!
Sen skulle jag jätte gärna vilja komma henne lite närmare när det gäller bandet mellan mig och henne. Jag har försökt träna lite i paddoken med lite vanliga saker som komma när jag ropar och följa mig och sånna saker för att hon ska lyssna bättre men det går väl inte så jätte bra. Jag skulle också vilja kunna lära henne lite olika trick. Vad kan jag göra för att träna på bästa sätt?!?!

/ pahastensrygg.blogg.se JULIA.

Anonym sa...

jag vill vara med :)

Jag och min travare har problem med vårt sammarbete ibland. då han skiter i vad jag säger och jag försöker göra massa lekar för att få han "intresserad av mig" men han lyssnar inte så bra. Han tycker det är tråkigt och vill inte jag har gjort de sju lekarna men det hjälper inte är det jag som gör fel?
Gillar han inte mig?
passar vi inte ihop?

MEn vissa dar är han jättenyfiken och vill gosa hela tiden.

// Gallant på bdb:)

Evelina Oskarsson sa...

Hejsan!
Jag skulle behöva hjälp med min ponny. Lite allmänt om kommunikationen och kroppspråket. Vårt färmsta problem är jag själv då jag oftast blir oseriös och Lady fattar ingenting. Men Problemet med Lady skulle väl mest va att hon bara springer omkring och tittar på annat. Smiter gärna iväg och är inte alls fokuserad när jag väl är det.
Jag tycker jag förtjänar att vinna för att jag vill min häst väl i alla lägen. Jag har gjort en vändning från att ha henne som tävlingshäst, planerat att sälja och köpa storhäst, till att träna så naturligt som möjligt på bådas villkor, ser till att båda har kul och därför skulle de vara kul att bli bättre innom just kommunicationen mellan oss.
/Evelina Oskarsson