torsdag 25 november 2010

MärkesSaker

Är det bara jag som tycker att hysterin a.n.g märkes saker börjar gå liite överstyr.
VISST, det är sjukt fint med märkes saker, men när det kommer någon, som inte kan rida för fem öre, med baaara märkes saker, tycker jag att det ser fel ut. Sen att man har märkessaker, inget fel med det. Men bara denna hysteri som är. Om jag pratar för mig själv, så känns det lixom som att jag är "ute/dålig" för att jag inte har massa märkes saker. Men jag skulle tycka att det såg kul ut, om jag kom med massor av märkes saker på mig och Bus lixom, Bus på GRS nu när han gjorde som han gjorde. Lixom va livrädd för både läktare och hinder.
Känns så ytligt på något vis.

Säger ju inte att alla som har märkes saker är bortskämda och snobbar, inte kan rida och sånt. Verkligen I N T E

Felicia och Maja t.e.x, dom har märkes saker OCH dom KAN rida och jag tycker att dom bär sina märkes saker på rätt sätt. Då tycker jag det är okej! Blir en annan sak då tycker jag.

Jag tål kritik, kom med Era åsikter!
Vad tycker ni?

2 kommentarer:

Hanna sa...

håller med dig jah.

Maja sa...

Har du rätt i ;)