söndag 7 november 2010

Haloween..

Hejsan!
Igår hade vi Halloween övernattning i stallet, vi i US hade hand om det och det va elá chill.
Vi började med att beställa pizza. Började ju bra, vi missade att beställa min och Stinas pizza :P
Men vi beställde en och käkade endå ;)

Sen så åt vi och sen gick vi spökrunda gick väl bra utom att jag FAILADE när jag skulle skrämma ett gäng.. Jag, klumpig som jag är snubblade och slog knät och skrek "AJ FAN MITT KNÄ" Så dom vart nog inte så rädda.. AHAHAHAAHAH XD

Sen hoppade vi i ridhuset ( utan hästar) Och hade chill, så släckte vi ridhuser och bombom scratch scratch typ :'P Men de va kul ;) så flummade vi runt och tog foton (som jag förhoppningsvis får av Nina) och så ;)

Sen gjorde vi väl lite sakisar och så ;D

Men jag ska chilla lite på datan och så ;) Hissa och dissa? Ina tipsar? Har ni några tips på nya punkter ;D /I

Inga kommentarer: