fredag 5 november 2010

Fin dag :)

Hejsan hejsan kära bloggare! :D
Tänkte bara fråga lite snabbt om Felicia ville hjälpa mig med en grej (komentera neranför om du känner för att hjälpa mig xP)

Kom till stallet idag, red lite chilligt i ridhuset barbacka, lekte lite bara så han fick röra på sig lite.
Sen så duschade jag lilla Bus, chill han va då. Han vill ju knappt gå in i spolspiltan annars, men ja, sp najs iallafall! :)
Sen så mockade och smörjde jag, packade och så. Fick ångest, VISSTE att jag hade glömt saker. NU har jag EN TILL väska hahaha :P Men men.

#22 har vi allafall imorgon! :)
Ha det så HIMLA chill idag! Jag ska blogga lite till ikväll, TIPS? :) <3

Pssssst... Sett Paulinas länk (bild) i rullisten till vänster? :D --->

4 kommentarer:

felicia sa...

hjälp med vad? :)

Ina sa...

Bli medlem på det där video saken xD <3

carro sa...

VILKEN TID BÖRJAR TÄVLINGEEEEEN?! DU SVARAR INTE PÅ SMS!

Ina sa...

Carro!! Kom till 9! :D <3 Senast 9 :P<3

Min tele ligger i stallet:P <3