söndag 31 oktober 2010

Ina Tipsar!














Ni får ett "Ina Tipsar" Inlägg utan en "Ina-Tipsar-Bild"

Mitt tips, är att slänga din Ryktsten i soptunnan, och ersätta den med en Furminator!

Ryktstenen sliter på din hästss päls och gör den sliten. En furminator, avlägsnar snabbt och enkelt din häst´s päls när den fäller...


Furminatorn funkar på ALL slags päls, på ALLA slags djur... Kaniner, katter, hundar, hästar.. Ja i stort serr alla slags djur. Min kommer på posten om några dagar, den är i storlek L..


Storleks guide:

L: ca 10 cm, skulle jag rekomendera till hästar.
M: ca 6cm skulle jag rekomendera till större hundar/katter
S: ca 5cm, skulle jag rekomendera till kaniner och mindre hundar/katter


Sen finns det många flera storlekar, står ju där du beställer vad det är för mått.


Ps.. Den finns att hitta på tradera också! .Ds


Psssst... "ryktsten" och "furminator" är länkar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

När man använder ryktsten blire "grus" kvas som hamnar vid huden på pållen också, + att det stiker :S :(

Ina sa...

Precis :/

Men Furminator, slipper man allt sånt! :D