torsdag 14 oktober 2010

Bus 2day :)

Vaknade, åkte till skolan.. Åkte klockan halv 2 typ därifrån med bussen till Tierp och sedan tåg till Uppsala för 2 jävla minuter i stolen hos tandläkaren.. Hela Uppsala besöket tog ca 30 min -.- Med tanke på att det tar ett tag att åka så kändes de kasst.. sen så åkte jag tåg till Tierp och hittade bekanta på vägen från Tierp som sällskapade mig hela vägen till Karlholm! :)

Sen bar det av till stallet till m i n ponnis. Red lite på banan, bommar och så :) Ganska hård i hela högersidan som inte ville släppa.. Avslutade med massor av flyttningar som lösgjorde honom och fick ett super bra avslut och ett bra pass :) Kollade lite Micke träning också i ridhuset och sen åkte vi hem :)

Vad ska jag skriva om på bloggen, hjälp mig nu fisar! ;D

T o mo r r o w i s n t t h e d a y u n t i l a b o u t t h e a f t e r n o o n

Inga kommentarer: