söndag 1 augusti 2010

Bad Bad uppdate...

Inge kul å blogga när man inte vet vad man ska skriva om, då får man inga komentarer
och det suger å blogga utan komentarer... Men om ni hjälper mig, så blir bloggen bättre, så då blir det roligare för er att läsa den också! Right!?

01.00 är klockan nu, och jag tänkte berätta lite om vad som händer v.32
jag hyr ju Bus då, som dom flesta borde veta vid detta laget ^^

Mån: Dressyr / Bommar

Tis: Dressyr

Ons: Hoppning Kontrollövningar. Sen uteritt tror jag...

Tors: Dressyr

Fre: Hoppning / Uteritt el dressyr...


Inget som SKA vara. Bara ngt liknande.. Det enda "kravet" som är är att det ska vara:
Mån: Dressyr/Uteritt/bommar 1pass
Tis: Dressyr/Uteritt/bommar 1pass
Ons: Dressyr/Uteritt/bommar 1pass & Hoppning 1pass
Tor: Dressyr/Uteritt/bommar 1pass
Fre: Dressyr/Uteritt/bommar 1pass & Hoppning 1pass

Sen på lördagen, ska jag kanske vara med på dressyrträningen för Linnéa Hedberg.

Inga kommentarer: