fredag 11 juni 2010

Tidsfördriv :P

Har nu bestömt mig på riktigt att skriva ett låångt inlägg, med frågor och sånt till er som jag vill att ni ska svara på :) Så jag tycker att ni ska läsa :P Jag kommer skriva lite om allt i detta inlägg, tråkiga saker, roliga saker, onödiga saker, ja allt :P ( när det står* före så äre en fråga ^^)

På onsdag ska jag till ÄRK och rida Bus! Vi ska hoppa :3 *Någon som vill följa med? jag tror det är näst sista ridningen innan betet som vi släpper dom på fredagen den 9 Juli! Jag ska släppa Bus, ifall någon bryr sig menar jag. x)

På sommarlovet så ska jag göra massor av saker. Ska b.l.a bada som aldrig förr (när min sjuka är borta, de får inte bli värre!) Berkinge också! :D Jag ska väl vara med kompisar också ofc! Jag ska leta ponny och som alltid försöka övertala mina päron om foderponny i sommar! :D Vi ska ju på klassresa i Augusti (?) också, *ska 6orna sälja nå mer till resan? Gröna Lund WTF :) ALLT ska åkas MINST en gång! Och Insane MÅSTE åkas flertal gånger, lika så Fritt Fall! Älskar, att se hela Stockholm typ och så bah släpps man ner! Awezomw känsla!

*Carro, vet du någon som vill ha ett pannband? Vi kanske ska ta tag i det nu i sommar, eller? :P För alla som inte vet det, så gör jag och Carro hästpannband och säljer (dekorerar och sånt) är du intresserad kan du höra av dig till oss! :) (komentera så får du mailadresser osv!)

*vad tycker ni om bloggen nu. Vad ska jag ändra och så. Ge MASSOR av tips och kom med ideér så jag kan förbättra bloggen hela tiden, så den inte blir tråkig?! :D Nu är all design förutom headern, från Blogger (alltså inte gjort av mig, utan finns på Blogspot.com) Men har frågat en tjej om hon kan hjälpa mig med en egen personlig bloggdesign och header (om jag inte gör headern själv dvs) =)

Nå, nu har jag lagt ner massa tid på detta och så nu är jag värd en komentar tycker iallafall jag ^^ Så kan ni svara på *... frågorna också tycker jag ^^

1 kommentar:

Frida Larsson, sa...

jaoo (:
på onsdag kan inte jag följa med dig till ÄRK :O
jag har ju ridläger :D <3
men när du har lill Prins Bus i en vecka, så då :)) <3
// frida :)