fredag 11 juni 2010

Sommar lov!

Nu är det sommarlov! man slipper gå upp tidigt på morgonen, slipper sitta flera timmar i skolan. Sjukt skönt. har planerat att skriva ett långt inlägg nu eftersom jag inte har laddat upp på EVIGHETER! Skolavslutningen var najs, rösten fungerade bättre än i veckan! De är awezome iaf. jag längtar tills Jonathan Larsson ska pierca sig i ögonbrynet, Awezome! ^^ jag ligger nu i soffan nerbäddad och mår inte bra alls. Trött och så.. Eller, ja jag kanske inte är sjuk, men ah^^. Kikar lite på datan och nå program :'P Jag saknar Grace massor! Jag känner att jag ska in och shoppa någon dag ;) vet inte va jag vill ha men det var ett bra tag sen sist ;)

Jag vill verkligen ha en ponny! Foder eller egen, för ingen mer sköthäst.. jag ska sätta mig ner och planera lite, för OM jag får en ponyhest vill jag vara förberedd ;) Stallplats, foderkostnader, veterinäskostnader, hovlsagare. Allt sånt och så :)

Jag kommer inte på något intressant att skriva ^^ jag kan kanske göra en outfit? eller vad tycker ni? om någon vill, så kan jag göra en "personlig outfit" Som jag tror att du och din ponny/häst skulle passa i. Bara som tidsfördriv ^^ Kom på saker som jag kan roa mig med ^^ KOMENTERA Också :D

XoXo InaBergström

1 kommentar:

Anonym sa...

Va duktig lilla ina är som lägger in lite för en gångs skull :))) Jag tcker du ska göra en outfit till mig ;)