söndag 27 juni 2010

#93 7 kvar till I00 jubeleum ;))

Hejsan hejsan!
Jag har inte så mycket intressant att skriva. Kan ju iallafall skriva om min burpa på midsommarafton. Haha!

Jag och Martina cyklade på en sån där trick cykel som det är peggs på i bak. Jag skjutsade Martina som olyckligtvis stod där... Haha... Så skulle vi cukla ner för en backe på typ 40 cm.. Som va lika brant som... Ah, inte mycket alls. Så fick vi värsta sladden och ramlade. Jag skrapade upp armen och fick småsår med grus i hela skiten >.< Haha. Ina smidig... Och det roligare är. Att mindre än 5 sekunder innan, så sa Martina... "Ina, su klarar det aldrig" Då fick hon till svar av mig.. "Jo fan, det gör vi viste" Men men, Martina hade rätt och där låg vi i asgarv, precis som förra sommaren! Hahahahhaa!

Puss. Där fick ni ett gott skratt, eller hur! Haha!

Inga kommentarer: