lördag 10 april 2010

Vad är det igentligen med mig och nyponsoppa

Idag väckte min mamma mig så jag fick gå upp och äta och byta om till ridkläder :) Sen så åkte vi till ÄRK så satt vi och kollade lite på första gruppen innan jag skulle ner och hämta Bus i hagen. Sen när Bus var inne så fixade jag honom och så. Red fram lite ute och sen tränade vi till laget :) Så lite senare så såg jag Sara sitta på läktaren :'D Då vart jag lite glad :) Sen åkte jag med Sara till Renown och fixade honom, jag duschade av bakbenen och låret ^^ (kul att veta :P) Så borstade jag ängeln! Shiet va man kommer att sakna honom :( <3 Vi vill inte ha sista april nu! :( inte jag iaf! Sen så åkte jag hem, och har suttit vid datan sen dess... Wiee va kul de är att inte ha häst... NOT!!! Jag saknar Kiara så enormt mycket! Dumma Hasse :'( Vill att sara ska bli frisk så man kan fixa stallet, för jag vill att det ska bli klart så man har lite mer att räkna vad det kostar för mig att ha häst, så man kan övertala mina små föräldrar till det :'>

Vet ni :''''> Jag känner mig lite bortskämd nu, eller MYCKET! Först nu, kostar alla dressyrlektioner fram till höst 250kr/st... Sen kostar ridskolan över 2000 var 3:dje mmånad och i sommar kanske jag ska få hyra häst (Bus) i en vecka för 1500+500... Guud, va jag är spoiled nu :( skäms ju nästan... Så jag ska vara SUPERGULLIG och ge igen lite för allt jag kostar så jag ska inte ha någon månadspeng... NÅGONSIN!! :) För då¨blir jag liite mindre bortskämt ;D <3

Nu till rubriken, jag bara ÄLSKAR nyponsoppa! drack en halv liter av det nyss bara, och åt lite till glass och så.. haha, muuums :'''3

1 kommentar:

Sara Catharina Sanderfors sa...

Du kostar nästan mer än å ha egen häst och rida för mig... shiet!

Vi ska göra ett stort ryck nästa helg i stallet och vi ska självklart räkna vad de kommer kosta dig.. men 250 spänn för en timme? de är sjukt dyrt...