söndag 18 april 2010

Najsig dag :)) Lång och kort text ; )

Korta ;)
Vaknade och så, sen åkte jag och Sara till stallet och fixade busarna ;) så mockade vi lite fårskit^^ Sen åkte vi till Älsklingsgrabbarna igen och jag red Renown <333 Gick jättebra och Sara gick med Dion <3 så gjorde jag Sara och Carro el liten vår rust på banan och satt upp allt staket rakt och gjorde banan jättefin, jobbigt men det lönade sig ^^ Så åkte jag typ hem... nu är jag här... Nu när ni läst så kort text kan ni ju komentera liiite ;)


Lång text
Vaknade vid halv tio och satte mig upp i sängen framför datorn, fick ett sms av Sara och hon undrade om vi skulle mocka lite bajs x) Ja, sa jag ofc Y Så åkte vi först till Renown och Dion och fixade deras mat och mockade å så, så åkte vi till Karlholm och mockade, eller Sara stannade och åt först, jag va inte hungrig så jag stog över ;')) SEN så åkte vi till Karlholm och mockade fårbajs xD så nu är 2 boxar tomma (så ni kan ju förstå hur mycket det igentligen är med tanke på hur länge vi hållt på xD ) Sen så tog vi oss (med bil x) ) Till sandby igen och så gick jag och gjorde iordning numera snälla obitiga Renown (<33) :'DD Så sov Sara lite ^^ Sen väckte jag henne så rad jag Renown och hon gick med Dion. Red till Kurts bana och så red jag där, gick faktist SUPERBRA :'')) Sen så tog vi oss hem och tog in dom. Så liten stund senare åkte jag och Sara till Kurts bana igen och tog en last pall eter bilen JÄVLIGT svårt och Så satt vi fast alla stolpar och fixade tråden och lag alla hinder, fixade hinder najs :'))

I morgon börjar Sara träningarna och jag ska rida Pony ;) Och vet ni, som tack för att ni läste ska ni få veta en sak :333 Att jag kanske ska rida Renates häst Prinsess, eller ja hon sa ja till carro när hon ringde till Bonni... Va jag fattade på Carro iaf x)

Puss och ni kan ju lämna komentar eftersom att ni verkar ha tid att läsa XD <33

2 kommentarer:

Sara Catharina Sanderfors sa...

Kul när ska du börja? ;)skulle Bonnie vara med?

Ina sa...

Vet inte när XD <33

Nej, hon fick inte :s<3