fredag 9 april 2010

Mwiiiihh

Vart ska man börja... Vid halv elva i natt ville Ina och Martina göra slusch, men så hade inte Korvo någon saft så vi gick hem till mig och hämtade det och så flörtade vi till oss skjuts hem. Sen när vi väl va tillbaka så gjorde vi is i alla isformar som vi hittade, haha.. Så satt vi vid datorerna och spelade massor av hästspel. HAHA vi äger!!! =) Så gick vi varje kvart och kollade till isen. Men den vart aldrig klar.. Sen upptäckte vi att det va stökit (och massa saft kladd på golvet) så vi fick för oss att städa xD Så började vi kanske halv ett och va klara vid fyra... Haha!!! Sen så kolla vi film för vi skulle upp vid 9 på morgonen och åka till Gimo och titta på hästtransport xD så vi kikade på American Pie Band Camp... Mwaha. så somnade vi... sen vaknade jag iaf av att en jobbig jävla telefon ringde och ringde och ringde och ringde -.-'' A iallafall så åkte vi iväg och köpte frulle på vägen, hahahahah, det vart våran sysselsättning hem iaf, (ni får läsa sen) Så när vi kom fram så öppnade han som sålde transporten luckan till transporten och inga bakbommar va dör så Koivo frågade vart dom var, så sa han " Man andvänder aldrig det. Man har snören" och jag och Martina kollade på varandra och typ WTF? Ah, okej lixom... Sen när Koivo gick inne och kollade i transporten och jag och Martina stog utanför, så låg det en hästbajs på rampen så tog han den och trodde inte att jag och Martina såg och så kastade han iväg den, men iaf, jag och Martina höll båda två på att börja asgarva... Humor lixom GAAHAA... så skulle vi åka hem så lekte jag och Martina kiosk/affär med soper i bilen... HAHAHAHA helt seriösa också xD

Sen så åkte vi hem och sen till stallet och så fick jag rida Renown =D ÄLSKAR att rida den powniin... HAHA, Sara fick ont i halsen idag tror jag, jag va så koncentrerad på att göra rätt, så gjorde jag endå fel men hörde inte va Sara sa för att jag va så djupt koncentrerad, haha....

Nu sitter jag här och ska strax ta vovven på en promenad och köpa godis :) sen kommer Hanna och Martina och sover här och följer med i morgon till ÄRK :)

3 kommentarer:

Sara Catharina Sanderfors sa...

Ja jag blev lite sur! ;)

Ina sa...

Haha, för vad? eller vaddå? XD <3

Ina sa...

Jahaa xD <3