torsdag 1 april 2010

Goodigood!

Idag så vare väl najs, tandläkar´n som fixade typ "mall" till tandställningen... Hah, orange spet i munnen halva dan x) Sen stallet, mockade och fixade allt, gick jättebra :) hah, va kunna gå fel. Ja iallafall, Hanna och Martina red iväg och jag stog och borstade Kash... sen ställde in Kashen i boxen och tog sopkvasten. Så kollade jag ut och såg Gangster vid Renown, jag sprang ut och fick tag på honom ganska lätt, och fick in honom i hagen igen... Sen stog jag och krattade stallplanen. Hörde Kiara gnägga massor, så gick och kollade, då va Gangster lös IGEN! Så jag fick gå ut och försöka få tag på honom utan att stressa lilla han... Så fick jag inte tag på han... PANIK telen inne, ensam i stallet.. Ja, så kan de gå, så i sista stund då jag bara ville lägga mig och grina, så kom Hanna och Martina tillbaka, så sprang Gangster in av sig sj... Vart ganska glad eftersom att han inte sprungit ut på vägen iaf:P Så hade Kiara panik i hagen, så Hanna och Martina älskade människorna tog in Renown när jag stog och försökte lugna ner Kiara, så fick vi in alla hästar oskadda! pust :) Glad Ina! (a) :') Så ser min dag ut hittills :P

Inga kommentarer: