torsdag 18 mars 2010

Tiden vill vi ha mera av! :)

Hejsan!
kan ju börja med igår hur det gick på ÄRK. Gick suuper, hoppade Bus, kanske 80-90cm på en oxen, duktig han är! =D
Idag va jag i skolan, va väl helt okej, trodde att franskaprovet skulle gå sämst, men 70 av 79? Nöjd ^^ Men aja, ska åka till stallet nu, ska höra av mig till Martina så får vi se vem som ska skjutsa :) Men jag skriver nog lite i kväll hur det gick i stallet. Om jag har tid då vill säga ^^ ser att ingen följer bloggen, nu får ni kika :) <3

Å vet ni :) min bästa mamma och pappa har köpt en morgonrock som jag sa att jag önskade mig i födelsedagspresent, men jag fick den nu istället. Snälla dom är :) Och så fick jag mina FavoritRosaRemmar som ser ut som linjaler, eller, nej det gör dom inte, men har samma form iallafall^^ Och sen, vet ni :) Att jag fick RÅSA STRUMPOOOR :D Jag ska smsa Martina nu, så skriver jag väl något tills hon svarar ^^. Mamma och Pappa har köpt en träningsgrej som stötar musklerna så dom blir bra^^ Synd för mig som HATAR HATAR!, stötar ^^ Vet inte om jag vågar prova. Men jag tror det blir det med min nyfikna lilla hjärna xD ja, Läste Saras blog nu och såg att Renown är såld nu "/ Men vi får hoppas att det blir bra, de tror jag :) Ska åka in till stan i morgon :) Köpa saker till Kiara har jag planerat, blir nog Chaps och ev skor också :) Nu ska jag kila en stund :)

Inga kommentarer: