söndag 21 mars 2010

Men hejsan

Hej hej igen!
Tror jag har feber =( Typ 23 grader inne och jag fryser endå! Jag snorar, nyser och har ont i huvet igen :'( Vill inte bli sjuk nu! Ska kolla på Wipeout klockan åtta, sen blir detnog nerböddning för min del... I helgen kanske det blir Sara igen:) Så ska jag visa filmen när jag tävlar... Haha, kommer bli skrattattacker för hur det ser ut! xD haha :P Ingen vill ju komentera min blogg ju ^^ <3 Men aja, nu ska jag gå och trycka i mig huvud-smärt-lindrande... Hatar att ha ont i huvet, har inte haft det på massor av länge.. men bara för att vi pratade om huvudvärk i går, att jag inte haft det på massor av länge så kommer det, självklart! Men aja, ingen har dött av det :) Honungsvatten nästa, och lite varm té. Mmm nom nom, va gott :)<33
PussOchKram, FällEnGran ;)

Inga kommentarer: